marți, 1 decembrie 2009

Tort Tren



Am preluat reteta Laurei, si mi-a iesit un tort foarte gustos datorita cremei din ciocolata amestecata cu branza, foarteee bunaa.Pasta de modelat a fost cam moale,prima data a fost cu ciocolata topita + colorant,a doua oara pasta din lapte praf dupa reteta Laurei ,pe care am sa o prezint mai jos.... Primul tort de genul asta , unde am dat dovada de multa rabdare! :P


Dintr-un blat de pandispan am taiat locomotive si cele doua vagoane,ca in imaginea de mai jos.

Crema cu care am uns feliile de pandispan este:
- o parte ciocolata alba si o parte ciocolata neagra, topite separat la bain-marie si apoi amestecate cu o crema de branza -iaurt-smantana si frisca.

Crema de ciocolata
Ingrediente:
-200 g. crema de branza
-50 g. zahar praf
-250 g. crema de iaurt (Cremosso)
-300 g. smantana
-300 g. ciocolata alba
-300 g. ciocolata amaruie
Crema de branza se amesteca cu zaharul. Se adauga crema de iaurt ,smantana -compozitia se imparte in jumatate. Se topesc separat, in bain-marie, ciocolata alba si ciocolata amaruie. Apoi ciocolata alba se amesteca in jumatate de crema, iar cea amaruie in cealalta jumatate.

Reteta pastei de modelat:
- 125 g. zahar tos
- 100 ml. apa
- 200 g. lapte praf
- 5 picaturi de ulei

Zaharul se fierbe cu apa cateva minute 8-10, se raceste, se adauga laptele praf si uleiul si se framanta bine, dupa care se foloseste la acoperit torturi sau modelat figurine.



Pt decor am folosit:
-nuca de cocos verde si rosie de la Kaufland
-cacao
-bomboane M&M
-biscuiti pt roti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu