duminică, 12 iulie 2009

Chec

Reteta aceasta este din agenda bunicii,imi aduc aminte cu drag cum faceam impreuna checul cu motanul langa noi la 11noaptea.Obisnuiam sa stam pana tarziu nu aveam somn nici eu nici ea :P iar la un moment dat mie imi era pofta de ceva dulce.Atunci repede faceam acest chec pt ca este rapid de preparat.(mai rau e ca sta o ora la cuptor dar....










Ingrediente: 8 oua

11 linguri apa

2 cani zahar

2 cani faina

11 linguri ulei

arome(esenta vanilie,lamaie rom-pt aluatul maro)

cacao





Se bat albusurile foarte tare turnand siropul caldut.




Sirop: se fierbe zaharul cu 11 linguri apa 5 min.



Se adauga galbenusurile si se amesteca usor cu o lingura ;nu se mai foloseste robotul.




Se adauga faina si uleiul alternativ. +esentele

Se pune jumatate din compozitie in tava si cealalta jumatate din compozitie dupa ce s-a adaugat cacao si esenta de rom.(eu am pus un sfert compozitie simpla,si restul cu cacao)





Amestecand usor cu o furculita se face un model.

Se introduce la cuptorul preincalzit la 150C timp de 60 min.



Este foarte foarte foarteee bun si nu necesita mult timp (de aceea il fac mai mereu :P)

Trebuie sa-l incercati....dar pana atunci gustati ...virtual :))


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu