joi, 28 mai 2009

Tarta cu Capsuni

Reteta aceasta o stiu de la bunica,o facea cu visine,imi placea mult de tot.Ieri am facut si eu tarta dar cu capsuni,trebuie sa o incercati pt ca este delicioasa...si simplu de realizat.

Ingrediente :
5 oua,
5 linguri de zahar,
5 linguri de faina,
2 linguri ulei,
un pliculet praf de copt
o lingurita coaja de lamaie,
un pliculet zahar vanilat.
+ capsuni (cat mai multe)



Am separat galbenusurile de albusuri. Am batut galbenusurile cu doua linguri de ulei.Am mixat albusurile spuma tare (cu un praf de sare) apoi am adaugat cele 5 linguri de zahar , zaharul vanilat si am mixat pana s-a topit zaharul. Am adaugat galbenusurile peste albusuri, cele 5 linguri de faina +praful de copt si coaja de lamaie si am amestecat usor.






Am rasturnat compozitia in tava pt tarta,am pus capsunile si am introdus-o la cuptorul preincalzit,40 min 150C.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu