miercuri, 19 august 2009

Mini-tarte cu fructe

ALUATUL: 220 gr unt moale
200 gr zahar
350 gr faina
1 praf de sare
2 galbenusuri
1 ou
1/2 praf de copt
esenta de vanilie
CREMA:1 plic budinca de vanilie
500 ml.lapte(eu am pus 400ml sa fiu sigura ca se ingroasa)
100 gr.zahar.
Sau orice alta crema doriti....dar lipsa timpului in cazul meu isi spune cuvantul.
Pt.ornat: fructe(eu am folosit kiwi,mandarine si cirese confiate)
1 plic Tort Gelee
Se amesteca ingredientele pentru aluat,formand o bila.
Se formeaza bucatele din aluat,cu care imbracam formele de tarta unse cu margarina. Se coc la 170 C, aprox.15 min.Sunt gata cand se misca in forma daca le atingem cu varful unui cutit.
Budinca se prepara dupa instructiunile de pe plic,se umple fiecare tarta cu budinca ,dupa care se decoreaza cu fucte si turnam gelatina calduta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu