vineri, 22 mai 2009

Tarta Garfield








Pentru aceasta tarta m-am inspirat de pe clipe dulci si parfumate.Tarta este usor de realizat,iar" kinderii cu surpriza " vor fi sigur foarte incantati.






Ingrediente pt Blat:
5 oua,
5 linguri de zahar,
5 linguri de faina,
2 linguri ulei,
o lingurita coaja de lamaie,
un pliculet zahar vanilinat.

Pt Crema: crema pt tarte cu fructe de la Dr.Oetker,+500ml lapte, dar eu am folosit gem,deoarece nu mai avem timp sa fac crema.

Pt Decor:
3 fructe kiwi curatate si feliate,
6-7 jumatati de piersica din compot,
doua felii dintr-o banana,
3 bucati de zmeura proaspata,(eu am pus zmeura din compot)
3 crengute de patrunjel fara frunze,
un pliculet gelatina de la Dr. Oetker.

Am preparat blatul astfel: Am separat galbenusurile de albusuri. Am batut galbenusurile cu doua linguri de ulei.Am mixat albusurile spuma tare (cu un praf de sare) apoi am adaugat cele 5 linguri de zahar , zaharul vanilinat si am mixat pana s-a topit zaharul. Am adaugat galbenusurile peste albusuri, cele 5 linguri de faina si coaja de lamaie si am amestecat usor.

Am rasturnat compozitia in tava pt tarta,am introdus-o la cuptorul preincalzit,20-25 min.

Apoi am pregatit decorul astfel: Am pregatit o solutie gelatinoasa din pliculetul de la Dr.Oetker (conform instructiunilor de pe plic), in loc de apa am folosit sucul de la compotul de piersici. Felii de kiwi si banana le-am cufundat in solutia gelatinoasa racita, pentru ca fructele sa-si pastreze prospetimea.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu