marți, 5 mai 2009

Floare de Lotus!













Multi m-au intrebat cum se executa Floarea de Lotus.Ieri am facut o floare si am surprins etapele pana la finalizarea ei,am sa le postez aici cu explicatii.Cu siguranta ii puteti surprinde pe musafirii! Sa incepem:

1. Avem un servetel si il desfacem .
2. Il impaturim ca in poza.
3. Se mai impatureste o data ca la pasul 2,pe aceeasi fata.
4. Se intoarce pe cealalta fata si se mai impatureste o data.
5. Fiecare colt de sub servestel se trage,astfel se deschid petalele florii.



6. Celelalte 4 colturi ramase sub servetel se trag ,ele fiind frunzulitele florii.


7. In acest fel se poate realiza Floarea de Lotus.Este usor,dar poate greu de explicat,pentru cei care nu au inteles discutam.


Servetelul folosit la Floarea de Lotus l-am sacrificat din colectia mea de servetele.In poza de mai jos sunt o partea din ele,nu toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu