sâmbătă, 2 mai 2009

Sfaturi pentru unghii Sanatoase!






O manichiura frumoasa incepe, fara indoiala, de la unghii sanatoase.

Unghiile sunt cele care arata cat de mult te preocupi de imaginea ta.
Pana acum 2 ani unghiile mele erau foarte moi,se rupeau nu le puteam lasa sa creasca. Dupa un tratament cu vitamine s-au mai intarit cat de cat.Am inceput sa le las sa creasca..dar tot se rupeau.Eram totusi multumita pt ca 2-3 saptamani le aveam mari,dar apoi se rupea una si trebuia sa le tai pe toate .Acum jumatate de an am luat Vitamax si minune unghiile mele s-au intarit ,de atunci nu s-au mai rupt.Am atasat 3 poze,cu unghiutele mele. Erau cam mari atunci,acum le-am mai taiat un pic,pt ca nu-mi plac asa de mari,atunci am fost plecata o saptamana nu le-am pilit si au crescut.Le pilesc in fiecare saptamana,intr-o singura directie ,pt a evita exfolierea.Nu folosesc niciodata oja de culoare inchisa,folosesc lac incolor sau manichiura frantuzeasca .Imi place sa le am cat mai natural!

Expertii ar spune ca pentru a avea unghii sanatoase cel mai importatnt este sa ai un program sanatos de nutritie. O dieta bogata in vitamina A, E si biotina (vitamina din complexul de B-uri) imbunatateste starea unghiilor. Vitamina A se gaseste in verdeturi, legume si fructe galbene si portocalii, vitamina E o gasim in nuci, alune si in legumele verzi. Sursele de biotina sunt in oua, migdale, soia si cartofi dulci.
Bineinteles nu trebuie sa lipseasca din acest program si cei doi-trei litri de apa pe zi (despre care am spus mai sus)care ajuta la hidratarea unghiilor.

Pt unghii lungi uleiul de masline caldut, chiar face minuni.Seara inainte de culcare timp de 10 minute inmoaie mainile intr-un bol cu ulei de masline.

De asemenea,zeama de lamaie intareste unghiile. Pentru întărirea unghiilor în decurs de doar o săptămână, un veritabil remediu îl reprezintă zeama de lămâie, cu care unghiile se pot pensula (ca o simplă ojă) de 4-5 ori/zi. Este important să se folosească numai suc de lămâie proaspăt şi nu alte soluţii înlocuitoare, iar unghiile tratate să nu fie spălate imediat.

Protejarea unghiilor in timpul activitatilor zilnice le pastreaza in stare buna si sanatoase. Hidratatea unghiilor este recomandata, insa apa prea multa poate slabi dramatic starea lor. De asemenea detergentii dauneaza unghiilor si mainilor. Foloseste manusi de menaj la spalarea vaselor si cand folosesti produse de curatat.
Si inca ceva, nu folosi unghiile ca instrumente pentru deschis cutii sau alte obiecte, racait etichete si nu folosi niciodata obiecte dure pentru a va curata sub unghii!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu