sâmbătă, 11 iulie 2009

Mocca Milkshake



Am descoperit pe blogul Laurei aceasta bautura delicioasa .Si iata am gasit o modalitate sa beau cafea (mie nu-mi place cafeaua;dar trebuie sa beau pt ca am tensiunea mica..). Acum pot spune ca imi place cafeaua dar in aceasta combinatie cu ingredientele de mai jos.....






Avem nevoie de: 100ml cafea la filtru,racita la frigider
3 linguri crema de ciocolata ( nutella, finetti)
4 linguri pline cu varf cu inghetata de vanilie din comert
100 ml. lapte de la frigider
zahar dupa gust
Pt ornat: fulgi de ciocolata sau carlionti

Punem la robot cafeaua cu crema de ciocolata,lasam cateva secunde sa se amestece;apoi adaugam inghetata de vanilie amestecam din nou cateva secunde;in final adaugam laptele si zahar dupa gust.Turnam intr-un pahar inalt si ornam cu ciocolata.Simplu,nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu