duminică, 24 mai 2009

Aricei din aluat de paine

Paine sub forma de arici pt cei mici!

Ingrediente:
500g faina
300ml lapte caldut
50g zahar
10g miere
20g drojdie proaspata sau un pliculet
40g unt moale
10g sare
un galbenus si o lingura de lapte pentru uns
masline pt ochisori si rosii pt botic


Drojdia se pune intr-o cana cu 4 linguri de lapte si o lingurita de zahar(pt a creste mai bine) si se lasa 10 min.
Intr-un bol se amesteca faina cu maiaua de sus,restul de lapte in care s-a dizolvat zaharul si mierea,apoi adaugam untul moale si sarea.
Se amesteca bine apoi se lasa la crescut.














Acum modelarea aricilor:
Am format aluatul prelungind o parte pentru botic, am rupt cateva bucatele din care am format piciorusele, am montat ochisorii si boticul.Tepisorii i-am modelat cu ajutorul unui foarfece de bucatarie.



















Prima data pt ochi am folosit stafide dar apoi m-am razgandit si am pus bucati de masline.
Se baga la cuptor aprox. 30 min.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu