miercuri, 27 mai 2009

Inimioare Tiramisu
















Ingrediente:
Pentru Blat:
5 oua,
5 linguri faina,
5 linguri zahar,
5 lingurita ulei.
praf de copt
zahar vanilat
esente

Pentru Crema:
o cutie crema tiramisu de la Dr.Oetker,
200ml lapte,
100ml smantana dulce,
o lingurita ness.
Pentru Insiropat:o cescuta mai mare cu cafea(mai puteti adauga o lingura de coniac)

Blatul:
Am separat albusurile de galbenusuri, am frecat galbenusurile cu zaharul si uleiul, am batut albusurile spuma tare, am adaugat un praf de sare, apoi o lingura de zahar si le-am batut din nou pana s-a dizolvat zaharul, apoi am amestecat cele doua compozitii usor,iar la urma am adaugat si faina, praful de copt,zaharul vanilat si esentele amestecand usor pana la omogenizare.Am pus compozitia in tava apoi la cuptor 25 min.

Crema:Am pregatit-o dupa indicatiile de pe cutie.Eu am adaugat si o lingurita de ness pt un plus de aroma.

Pentru montare:Cu o forma de patiserie am decupat inimioare in foaie de blat coapta si racita.





Am asezat apoi in straturi inimioare din blat,pe care le-am insiropat cu cafea,crema tiramisu,apoi iar inimioare din blat ,insiropat,apoi crema tiramisu,apoi iar inimioara(ultima);peste ultima inimioara nu am mai pus crema si am presarat cacao. Apoi am pus cate o zmeura din compot.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu